عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت:چشم طمع و ديدگان دشمنان نظام خيره به گام های مردم و صندوق های رای است.
کد خبر: ۹۷۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 18 June 2021

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۲۸ خرداد ماه میثاقی دیگر خواهد بود برای همراهی و وحدت ایرانیان عزتمندی که اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به خدعه ها و نیرنگ های دشمنانی می دانند .

وی خاطر نشان کرد: دشمنان هدفی جز زمین‌ گیر کردن انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف به ترفندهای ناجوانمردانه ای همچون ترور عزیزان و دانشمندان بزرگ ایران دست میزنند.

فرماندار هرسین تصریح کرد: مردم نیز مطمئناً با یقین به آیه شریفه " إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم " و با حرکت در مسیر شهدا این بار نیز مشارکتی پرشورتر و باشکوهتر از گذشته در انتخابات خواهند داشت و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رأی همراهی و عشق خود به جمهوری اسلامی را در صندوق خواهند انداخت.

عبادالله کنجوریان اظهار کرد: امیدوارم مردم  همچون گذشته با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت های پرثمر ملت همیشه قهرمان ایران با حضور گسترده و پرنشاط در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری به افتخارات خود بی افزایند و با حضور گرم خود شهرستان را در صدر جدول مشارکت ها قرار دهند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار