هفته دهم لیگ برتر فوتسال
هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری شش دیدار و لغو بازی مس سونگون و کاشی نیلو اصفهان به اتمام رسید که در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این دیدارها میخوانیم.
کد خبر: ۹۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 18 September 2015

مس سونگون ورزقان ۳ – کاشی نیلو اصفهان صفر ( عدم حضور کاشی نیلو)

همانگونه که از روزهای گذشته مشخص شده بود تیم کاشی نیلو اصفهان برای دیدار مقابل مس به تبریز سفر نکرد تا با انصراف از این دیدار تیم مس سونگون سه امتیاز بازی را به راحتی هر چه تمام تر به جیب بزند و با خیال اسوده دیدار دو رقیبش برای قهرمانی را پیگیری کند. حال باید در هفته اینده منتظر خبر در مورد ادامه حضور یا انصراف کاشی نیلو از مسابقات لیگ برتر باشیم.

حفاری اهواز ۳ – دبیری تبریز ۲

گلزنان: حسین فهیمی مقدم و میثم برمشوری و شهاب طالبی (حفاری)، علیرضا عسگری کهن و جواد اصغری مقدم (دبیری)

تیم فوتسال حفاری اهواز پس از تساوی در خانه فرش آرا در هفته گذشته مصمم بود در خانه به برتری برسد و در این راه باید با شاگردان اصغری مقدم مبارزه می کرد که به دنبال بالا کشیدن خود در جدول بودند. حفاری ها از همان ابتدا بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در پایان نیمه اول برنده به رختکن بروند. در نیمه دوم هم تیم حفاری توانست بازی و سیاست خود را به حریف دیکته کند و با حفظ برتری گلهای بعدی را وارد دروازه حریف کند تا بازی به سه هیچ برسد. اما شاگردان اصغری مقدم خیلی زیر به گل رسیدند و توانستند اختلاف را به یک برسانند اما این تیم حفاری بود که سه امتیاز بازی را با نتیجه ۳-۲ به دست آورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :