فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار و پلمب منزل آنان که به محلی برای تجمع اراذل و اوباش در این شهرستان تبدیل شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 02 June 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " علي اکبر عيسي آبادي"افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه ، در انجام تحقيقاتي یک باب منزل مسکونی را در یکی از محله هاي مسکونی شهرستان که به پاتوقی برای تجمع اراذل و اوباش معروف و سابقه دار و انجام اعمال مجرمانه آنان تبدیل شده بود را شناسایی كردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و در يك عمليات غافلگيرانه، سه نفر از اشرار و اراذل سابقه دار که با اعمال مجرمانه خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، دستگیر شدند و تعداد سه قبضه سلاح سرد از آنان كشف و این محل پس از اخذ دستور مقام قضائی پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: اين افرد که دارای سوابق متعدد شرارت، قمار، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بودند، با تكميل تحقيقات پليس به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ عیسی آبادی با تأكيد بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار