نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خبر داد؛
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس، از پیگیری ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه بین مزارع در این دو شهرستان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی با هدف تسهیل دسترسی و ارائه خدمات خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹ 30 May 2021

احداث ۲۰۰ کیلومتر جاده و راه بین مزارع  در گرمسار و آرادان

 

به گزارش تابناک سمنان اردشیر مطهری  با اشاره به مشکلات کشاورزان و طرح آنها در نشست با وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: پیگیری جبران خسارات ناشی از سیل، تخصیص سم و مواد ضد عفونی کننده دام عشایر و دامداران، تخصیص تسهیلات بانکی پروژه‌های کشاورزی، تخصیص اعتبار جهت بهسازی راه آب‌ها در زمره نکاتی است که در زمینه کشاورزی سطح شهرستان‌های گرمسار و آرادان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کشاورزان، ابراز کرد: تخصیص اعتبار بهسازی کانال‌ها، نهرهای انتقال آب و جاده بین مزارع، و تخصیص اعتبار تهیه ماشین آلات کشاورزی در کنار جبران خسارت کشاورزان، باغداران و دامداران از سیل اخیر، دریافت سهمیه اعتبار و تسهیلات ارزان قیمت و بلندمدتِ لازم برای تأمین خودیاری کشاورزان در تکمیل پروژه‌های کشاورزی از دیگر مسائلی است که می‌بایست در زمینه کشاورزی دو شهرستان رفع شود.

این عضو خانه ملت با اشاره به تخصیص اعتبار جهت بتونی کردن ۵۰ کیلومتر از انهار کشاورزی، گفت: تخصیص اعتبار برای احداث ۲۰۰ کیلومتر جاده و راه بین مزارع در کنار اختصاص سم و مواد ضد عفونی کننده مورد استفاده دامداران و عشایر قبل از کوچ پاییزه از دیگر موضوعاتی است که از وزارت جهاد درخواست داریم تا به آنها رسیدگی کنند.

مطهری بیان کرد: تخصیص اعتبار از محل تسهیلات ارزان قیمت برای تهیه تعداد ۱۰ دستگاه کمباین، ۲۰۰ دستگاه تراکتور و شش دستگاه پهباد مناسب سمپاشی زمین‌های کشاورزی از دیگر موضوعاتی است که خوشبختانه تصویب و موافقت آن برای گرمسار و آرادان اخذ شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار