معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خبر داد:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم جشن میلاد مسعود یازدهمین پیشوای شیعیان، امام حسن بن على (ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲ 25 January 2015

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: مراسم جشن میلاد مسعود یازدهمین پیشوای شیعیان، امام حسن بن على (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: این ویژه برنامه برای عموم زائرانی که در این ایام مبارک به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند، تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در مراسم جشن میلاد، حجت‌الاسلام حسینی اراکی و محمد رضایی تهرانی سخنرانی می‌کنند، گفت: مدیحه‌سرایان، مولودی‌خوانان و شعرای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در این ایام در شادی ولادت این امام همام به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی می‌پردازند.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم در شب و روز میلاد امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: این مراسم ویژه، در شب میلاد یازدهمین پیشوای شیعیان، 8 بهمن از ساعت 17:45 تا 20 و روز میلاد این امام همام 9 بهمن از ساعت 10:15 تا 12:30 در رواق مبارکه امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام، ابعاد مختلف شخصیت و بیان سیره امام حسن عسکری(ع) برای زائران حرم مطهر رضوی تبیین می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار