کد خبر: ۹۶۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 26 May 2021

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت بسیار بالای انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۴۰۰، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری این نیست که ملت فقط درمورد رئیس قوه مجریه اظهار نظر می کند، در انتخابات ریاست جمهوری، بحث این است که فرد می خواهد رئیس "جمهور" و همه مردم و جامعه شود و ملت ایران را نمایندگی کند.

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با بیان اینکه انتخابات نماد آزادی و آگاهی مردم است، تاکید کرد: مردم باید با آزادی و آگاهی کامل پای صندوق آرا بیایند و ملاک هم تشخیص ملت است و انتخابات باید با تشخیص مردم به ثمر بنشیند.

 

دکتر روحانی با بیان اینکه نتیجه این انتخابات عظیم باید وحدت و انسجام ملی باشد، افزود: انتخابات شکوهمند در کشور ضامن مشروعیت نظام است اما ما این مسئله و هدف اساسی را فراموش کرده ایم، همه تصمیماتی که اتخاذ می شود اگر پشتوانه مردم را نداشته باشد، مشروعیت نخواهد داشت.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده در انتخاباتی حضور مردم کمرنگ باشد و مسائلی برای مردم روشن نباشد، مصلحت و انسجام ملی و امنیت کشور چه خواهد شد و حیثیت نظام در جهان چگونه خواهد بود؟ باید درمورد ابعاد این مسئله فکر شود.

 

دکتر روحانی افزود: خدا نکند روزی مردم حس کنند ما به آنها بی اعتماد هستیم و می خواهیم بدون آنها یا برای آنها تصمیم بگیریم.

 

 این خبر تکمیل می شود ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :