تابناک- رئیس حزب موتلفه استان بوشهر گفت: برخی بر عملکرد شورای نگهبان اعتراض دارند اما اگر افرادی به دنبال تایید شدن فردی بودند که به مملکت آسیب بزند، عدم رای دادنشان اهمیتی ندارد.
کد خبر: ۹۶۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 26 May 2021

عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از بوشهر در خصوص لیست تایید شده توسط شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: شورای نگهبان بدون ملاحظات سیاسی و جناحی دقیقا طبق قانون رفتار کرده است.

وی با بیان اینکه این قانون برای اصلاح طلب و اصولگرا برابر است، افزود: به افراد رد صلاحیت شده گفته شد که دلیل اصلی رد شدن آنها چه چیزی است و اگر اعتراضی وجود دارد تخلفات را رسانه ای و به مردم اعلام می‌کنند.

رئیس حزب موتلفه استان بوشهر با عنوان اینکه آنهایی که دلسوز نظام هستند در انتخابات شرکت می‌کنند، بیان کرد: برخی بر عملکرد شورای نگهبان اعتراض دارند اما اگر افرادی به دنبال تایید شدن فردی بودند که به مملکت آسیب بزند، عدم رای دادنشان اهمیتی ندارد.

فاتحی تصریح کرد: وقتی شورای نگهبان می‌گوید صالح ترین افرادی که ثبت نام کردند این هفت نفر هستند معنا ندارد گفته شود چرا کاندیدای ما نیامده، قطعا صلاحیت نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: نمیتوانیم به شورای نگهبان ایراد بگیریم چون کار خود را انجام داده است.

رئیس حزب موتلفه استان بوشهر با عنوان اینکه مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و مشکلی در مشارکت نخواهیم داشت، گفت: مشروعیت با مقبولیت متفاوت است مشروعیت این است که از نظر خدایی آیا این نظام را خدا قبول دارد که کاری به رای مردم ندارد اون مقبولیت است که ما میخواییم همه مردم شرکت کند که این مشارکت نشانه مقبولیت نظام است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار