استاندار ایلام با بیان اینکه ۸۴۷ شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات پیش رو در این استان پیش بینی شده است، گفت: این میزان نسبت به دور گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 22 May 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری  با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در استان اندیشیده شده است، افزود: افزایش شعب اخذ رای با هدف رعایت شیوه نامه های کرونایی، فاصله گذاری اجتماعی و سهولت در دسترسی مردم به محل اخذ رای انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۴۱ هیات اجرایی مشترک تشکیل و با برنامه ریزی، تمهیدات لازم و مقدمات کار در شهرستان ها و بخش ها فراهم شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در ادوار مختلف انتخابات، استان ایلام همواره جزو استان های اول تا سوم کشور بوده و بطور متوسط مشارکت بالای ۷۰ درصد را به ثبت رسانده، عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، برگزاری جلسات مختلف و استفاده از ظرفیت نهادهای مدنی، گروه های سیاسی - اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و همچنین حضور گروه های مختلف مردمی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است.

نوذری در ادامه به آموزش های لازم ارائه شده و تجهیزات و امکانات برگزاری انتخابات در استان اشاره کرد و یادآور شد: آماده انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در ایلام هستیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار