تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور مقابل تیم نفت ایرانیان، با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.
کد خبر: ۹۶۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 20 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،در چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور تیم بعثت در ورزشگاه آزادی کرمانشاه رودروی تیم نفت ایرانیان قرار گرفت و‌ موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر این تیم مدعی را شکست دهد.

این سومین بازی خانگی تیم بعثت بود و در دو دیدار قبلی قرمز‌پوشان کرمانشاهی به تساوی رسیده‌ بودند.

نکته‌ای قابل تأمل در دو دیدار اول خانگی بعثت عدم رسیدن به پیروزی با وجود ارائه بازی زیبا و خلق موقعیت‌های فراوان بود.

بعثت که از تیم‌های باتجربه فوتبال کشور محسوب می‌شود و از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ورزشی در سطح استان کرمانشاه است و در این فصل با به خدمت‌گرفتن مربیان کاربلد و با‌تجربه همچنین با استفاده از تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه بومی یکی از با برنامه‌ترین فوتبال‌ها را ارائه می‌دهد.

جاانداختن یک فلسفه فوتبالی در یک تیم و ارائه بازی‌های هجومی آن‌هم با یک تیم جوان نیازمند زمان بوده و ممکن است در این راه اتفاقات ناخوشایندی هم رخ دهد.

جرأت و جسارت بعثت در بازی گرفتن از بازیکنان رده جوانان و امید ستودنی است که فرصت دادن به جوانان گاهی هم دردسرساز می‌شود و یک بی‌تجربگی بازی برده را در دقیقه ۹۶ با تساوی عوض می‌کند، اتفاقی که در دیدار بعثت و پاس گیلان رخ داد، اما مطمئنا این سرمایه‌گذاری بروی استعداد‌های استان ارزش بسیار بیشتری دارد.

بعثتی‌ها پس از دو تساوی خانگی باز هم همان راه را ادامه دادند و به فلسفه‌‌ای خود پایبند بودند، و این یعنی در راه حرفه‌ای قدم گذاشتن.

در پنج بازی اخیر بعثت به جرأت و به گواه صحبت‌های خود رقبا می‌توان گفت سطح فنی فوتبال ارائه شده توسط شاگردان جهانبخش جعفری به مراتب بالاتر از حریفان بوده، اما گاهی فوتبال روی ناعادلانه خود را به نمایش می‌گذارد، اما این بی‌عدالتی همیشگی نیست و‌ طبیعت به سمت خوب‌ها گرایش پیدا خواهد کرد.

سرخپوشان کرمانشاهی در دیدار روز گذشته خود یک بازی بی‌نقص را ارائه دادند، اتفاقی که هر چه از شروع مسابقات بیشتر بگذرد، بیشتر دیده می‌شود و بلوغ تاکتیکی، فنی و خودباوری جوانان بیش از پیش می‌شود.

این تیم با این همین شرایط یکی از شیرین‌ترین فصل‌های فوتبالی را برای کرمانشاه رقم خواهد زد،
فقط نباید زود قضاوت کرد و باور داشت صبر قسمت مهمی از فرمول موفقیت است، آن‌هم در فوتبال و در یک ماراتن ۱۸ هفته‌ای...

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار