مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: مخابرات و شرکت زیرساخت موظف هستند تا قبل از شروع رای گیری نسبت به تامین آنتن دهی و مودم مورد نیاز شعب اخذ رای اقدام کنند.
کد خبر: ۹۶۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 19 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدصادق موسوی در بیستمین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: باید زیرساخت روستاهای بالای ۲۰ هزار نفر و روستاهای پرجمعیت و نیز بخش های فاقد اینترنت و پوشش دهی تلفن همراه نظیر جزمان، بولی و سیوان هم در سریع ترین زمان ممکن فراهم شود.

وی افزود: همچنین باید با همکاری مخابرات و شرکت های اپراتور تلفن همراه فعال در استان پیامک های گروهی به مشترکان تلفن همراه برای مشارکت عمومی در انتخابات ۲۸ خرداد ارسال شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام یادآور شد: شهرداری های تمام نقاط استان برای تبلیغات محیطی فعالیت کنند و شهرداری ایلام باید برای انتقال نیروهای استقراریافته در شعب اخذ رای و نیروهای انتظامی به نقاط مختلف استان از طریق اتوبوس های حمل و نقل شهری و مینی بوس اقدام کنند و در این راستا پلیس راه و شرکت بیمه هماهنگی های لازم با شهرداری ایلام را داشته باشند.

موسوی از شهرداری ایلام و سایر شهرداری ها خواست تا تبلیغات محیطی، استفاده از بیلبوردها و تلویزیون های بزرگ شهری را برای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه در دستور کار خود قرار دهند.

وی از اداره کل ثبت احوال استان ایلام هم درخواست کرد: صدور شناسنامه های متقاضیان را شتاب ببخشد و یک آمار کلی از واجدان رای به ویژه افراد رای اولی را به ستاد انتخابات استان ایلام تحویل دهند.

موسوی از مسوولان و ضابطان قضایی و شهرداری ها خواست نسبت به پلمب، اخطار و تذکر به صنوف مختلف که موجب نارضایتی صاحبان اصناف و اطرافیان آنها می شود، سخت گیری نکنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار