معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۲ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری کرمانشاه تشکیل شده است، گفت: در صورت تخلفات کاندیداها، این امر خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 19 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«حمید بهرام‌زاده» در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان کرمانشاه در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان، با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور و سالم و به دور از هرگونه حاشیه سازی هدف اصلی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است، افزود: پایش و رصد مداوم و مستمر فعالیت کاندیداها، از جمله اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی برنامه‌ریزی مناسب، منسجم و اثربخش برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی است که به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

بهرام‌زاده تصریح کرد: هدف این است با همت همه اعضای ستاد، یک انتخابات سالم، قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که قطعاً این حضور تیری بر پیکره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در استان کرمانشاه هزار و ۱۱۱ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها و ۹ هزار و ۴۰ نفر برای روستاها ثبت نام کرده‌اند.

هزار و ۷۳۹ روستا (۹۸ درصد روستاها) در ۳۲ بخش استان واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند و همچنین ۳۴شهر استان نیز دارای شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار