کد خبر: ۹۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 17 September 2015
رشت - ایرنا - محمد علی نجفی استاندار گیلان در پیامی درگذشت برادر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جناب آقای محمد باقر نوبخت را تسلیت گفت.
[استاندار گیلان در گذشت برادر معاون رییس جمهوری را تسلیت گفت]

در این پیام که نسخه ای از آن عصر پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، استاندار گیلان آورده است : مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.
در این پیام افزوده شده : خبر درگذشت برادر بزرگوارتان مرحوم مغفور حاج یوسف نوبخت قاضی فاضل و دانشمند که با سابقه تصدی مسوولیتهای قضایی در تدوین و نگارش اندیشه های قضایی نقش بسزایی داشتند موجب تأثر فراوان گردید.
نجفی در ادامه این پیام آورده : اگرچه ابراز تسلیت ، در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد ؛ با این وصف اینجانب مصیبت وارده را به والده گرانقدر، جنابعالی و خاندان جلیل القدر تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی ، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید مزید فضل و رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزز ، اجر صابران و سلامتی روزافزون مسئلت می نمایم.
یوسف نوبخت برادر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، شب گذشته به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار