مدیر اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد خبر داد:
مدیر اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد گفت: پیشرفت فیزیکی فاز نخست کمربندی جنوبی شهر مشهد به 40 درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 16 September 2015
محمود ریحانی در نشست خبری که در محل کارگاه کمربند جنوبی شهر مشهد اظهار کرد: کمربند جنوبی شهر مشهد به طول 28 کیلومتر در دو فاز و شش قطعه احداث می‌شود که فاز نخست آن در حال اجرا است.

وی افزود: تسهیل شبکه حمل‌ونقل جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب شهر مشهد و جلوگیری از رشد بی‌رویه و نامنظم به سمت ارتفاعات جنوبی ازجمله مهم‌ترین اهداف احداث کمربند جنوبی است.

ریحانی با بیان اینکه کمربند جنوبی شبکه بزرگراهی شهر مشهد را تکمیل می‌کند، بیان کرد: در طول 27 کیلومتر کمربند جنوبی 9 تقاطع غیرهمسطح و چند تقاطع همسطح و دوربرگردان احداث می‌شود.

مدیر اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: اجرای این پروژه از آذر ماه سال 91 با مبلغ اولیه 100 میلیارد تومان آغاز شد که البته با توجه به گذشت چند سال از آغاز عملیات اجرایی برآوردها نشان می‌دهد فاز نخست این پروژه 170 تا 200 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

ریحانی عنوان کرد: از 12 کیلومتر طول فاز نخست کمربند جنوب شهر مشهد 13 درصد از تملک معارضات باقی‌ مانده که عمدتاً مربوط به اراضی پادگان‌های سپاه هست و امیدوارم در آینده نزدیک این بخش از تملکات نیز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فاز نخست پروژه کمربند جنوبی شهر مشهد تا پایان سال 95 به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: فار س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار