رئیس هیات فوتبال کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی دوباره لیگ فوتبال محلات در کرمانشاه پس از حدود ۴۰ سال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 27 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علیرضا محبی زنگنه بااشاره به افزایش قابل توجه تعداد زمین های فوتبال در سطح محلات کرمانشاه طی دو سال گذشته، اظهار کرد: باتوجه به زیرساخت های خوبی که اکنون در محلات مختلف شهر کرمانشاه داریم، برنامه ریزی کرده ایم تا پس از 40 سال لیگ فوتبال محلات را دوباره راه اندازی کنیم.

وی افزود: اوایل دهه 60 لیگ فوتبال محلات در مناطق مختلف کرمانشاه برگزار می‌شد که این موضوع باعث شده بود تا استعدادهای بزرگی در فوتبال استان ظهور کنند.

رئیس هیات فوتبال استان با بیان اینکه این طرح با همکاری شهرداری برگزار می شود و رایزنی هایی هم در این زمینه صورت گرفته، اعلام کرد: طبق برنامه هرکدام از مناطق شهرداری کرمانشاه متولی برگزاری مسابقات منطقه خود می شوند و به نوعی شهرداری ها اسپانسر این لیگ خواهند بود.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان هم قول همکاری برای برگزاری این لیگ را داده، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان تابستان امسال این برنامه را شروع کنیم، چرا که تحول مطلوبی را در فوتبال استان به همراه خواهد داشت و می توانیم شاهد رشد و ظهور استعدادهای خوبی در این رشته باشیم.

محبی زنگنه در ادامه مشکل مهم فوتبال کرمانشاه را نبود اسپانسر دانست و گفت: تیم های مختلفی در فوتبال و فوتسال داریم که قابلیت های زیادی دارند، اما متاسفانه به دلیل نداشتن حامی مالی نتوانسته‌اند آنگونه که باید خود را در سطح رقابت های لیگی کشور نشان دهند.

وی در ادامه گریزی هم به وضعیت فوتبال بانوان در کرمانشاه زد و گفت: تحول خوبی در حوزه فوتبال بانوان کرمانشاه رخ داده و برنامه داریم این حوزه را بیش از گذشته فعال کنیم.

رئیس هیات فوتبال استان یادآور شد: اواخرسال گذشته پس از حدود 9 سال رقابت های لیگ فوتبال بانوان را در کرمانشاه با حضور 9 تیم آغاز کردیم که اتفاق بسیار خوبی بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار