مدیر آموزش‌وپرورش شهرضا:
تابناک: مدیر ‌آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه امسال ۱۲ مدرسه جابه‌جا و یا منحل شد، گفت: به دلیل سیستم آموزشی جدید این ۱۲ مدرسه در شهرستان شهرضا منحل و یا ادغام شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 16 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد ملکیان ظهر امروز در جمع رسانه‌های گروهی شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی در مهرماه، اظهار داشت: آموزش و پرورش به‌عنوان بزرگ‌ترین بخش مشترک حاکمیت و ملت، مهمترین نهاد فکری، فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش در ساماندهی نیروی انسانی به‌دنبال توزیع صحیح نیروی انسانی به‌نظر رشته، جنسیت و منطقه جغرافیایی است و در بعضی جاها با تراکم و در بعضی جاها با کمبود نیرو مواجه است.

مدیر ‌آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه مدیران موفق در سطح جامعه، منشاء آن آموزش و پرورش است، گفت: آموزش و پرورش شهرستان شهرضا 100 سال قدمت دارد اما تا زمان تأسیس اداره 10 سال فاصله دارد.

وی با بیان اینکه در گذشته شهرضا مناطق جرقویه، سمیرم، مبارکه، دهاقان را تأمین نیروی انسانی می‌کرد، بیان کرد: با توجه به سیستم آموزشی جدید تعداد دانش‌آموزان مقطع متوسطه یک چهارم کاهش داشته است‌.

ملکیان با تأکید بر اینکه امسال سخت‌ترین سال تأمین نیروی انسانی بود، تصریح کرد: در دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم، هنرستان‌ها، نیروهای پرورشی، مشاوران و معلمان تربیت بدنی را سازمان‌دهی کردیم.

وی با بیان اینکه امسال 12 مدرسه جابه‌جا و یا منحل شد، گفت: امسال در دوره ابتدایی 12 هزار و 416 نفر در قالب 512 کلاس درس، در دوره متوسطه اول 5 هزار و 413 نفر در قالب 217 کلاس درس، در دوره متوسطه دوم نظری هزار و 937 نفر در قالب 100 کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیر ‌آموزش و پرورش شهرضا افزود: در مجموع 22‌هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند که با احتساب دانش‌آموزان تجدیدی در دوره تابستان این رقم افزایش پیدا می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :