معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم از آغاز پيش توليد فيلم داستاني شکست به تهيه کنندگي اين معاونت از مهرماه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 15 September 2015
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد صادقي در تشريح اين خبر اظهارداشت: فيلم داستاني شکست با موضوع پيشگيري از سرقت و آموزش راهکارهاي مقابله با اين آسيب اجتماعي در قالب يک داستان اجتماعي ساخته مي شود.

وي افزود: تهيه کنندگي اين فيلم که قرار است از شبکه استاني نور سيماي مرکز قم پخش شود بر عهده معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان بوده و مسئوليت کارگرداني آن نيز بر عهده محمد ابراهيمي است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اينکه يکي از مراحل مهم ساخت اين فيلم، شناسايي و انتخاب بازيگران است، عنوان داشت: براي استفاده از پتانسيل هنرمندان داخل استان از آقايان و بانوان علاقه مند به حرفه ي بازيگري دعوت مي شود، آمادگي خود را با ارسال مشخصات نام و نام خانوادگي به سامانه بصورت پيام کوتاه به شماره 09217023918 اعلام کنند.

سرهنگ صادقي افزود: تست بازيگري افراد علاقه مند از تاريخ 27 شهریورماه به مدت 2 هفته در فرهنگسراي جوان استان انجام خواهد شد تا افراد توانمند در نقش هاي مختلف، شناسايي و انتخاب شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار