کد خبر: ۹۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 14 September 2015
انزلی - ایرنا - بهرام جلیل پور دوچرخه سوار اهل انزلی با طی چهار هزار و 187 کیلومتر در 28 روز از هشت کشور اروپایی با شعار خدا زیباست ، ما زیبایی را دوست داریم دیدن کرد.
[دوچرخه سوار اهل انزلی هشت کشور اروپایی را رکاب زد]

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، جلیل پور در همایش گزارش خوانی سفر خود مجموع شهرهای پیموده شده با پرچم ایران و پیراهن های مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران را بیش از 60 شهر بزرگ و کوچک عنوان کرد.
وی 18 تیر ماه امسال سفر خود را به سوئد با هدف صلح و دوستی و زنده نگه داشتن یاد سید عقیل هاشمی قهرمان فقید دوچرخه سواری استان گیلان آغاز نمود.
این ورزشکار در این سفر مسیر هشت کشور اروپایی از جمله سوئد، نروژ، دانمارک، آلمان به مسافت تقریبی چهار هزار و187 کیلومتر را در مدت 28 روز رکاب زد و 13 روز نیز از پایتخت و شهرهای بزرگ اروپایی دیدن کرد.
جلیل پور این تور برون مرزی را با دو پیام طی کرد که پیام اول خدا زیباست، ما زیبایی را دوست داریم منتخب کودکان بی سرپرست خانه سبز اندیشان وطن انزلی بود و پیام دوم وی نیز تو شاد بودی، شاد زیستی و جاده همیشه بیقرار توست به یاد مرحوم سید عقیل هاشمی بود که در تمرینات آماده سازی جاده، بر اثر سهل انگاری یک راننده خودرو، جان خود را از دست داد، بود .
جلیل پور در این مراسم نکاتی در مورد گردشگری با دوچرخه سایکل توریسم ، آداب و رسوم مردم کشورهای اروپایی ، میهمان نوازی و انساندوستی آنان و علاقمندی آنها به فرهنگ ایرانی بیان کرد.
در پایان مراسم گزارش خوانی که با حضور جمعی از دوچرخه سواران، کوهنوردان و فعالان اجتماعی و رسانه ای انزلی همراه بود از بهرام جلیل پور تقدیر شد.
بهرام جلیل پور متولد سال 1349 انزلی مدت چهار سال است که ورزش دوچرخه سواری را انجام می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار