فرماندار پارس آباد مغان با بیان اینکه مشکل فروش شیر، دامداران را نگران کرده است از کارخانجات لبنیات خواست بر اساس قوانین و قیمیت مصوب ، شیر تولیدی دامدران را خریداری کنند.
کد خبر: ۹۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 15 September 2015

 به گزارش ایرنا، مهدی احمدی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات دامداران صنعتی و نیمه صنعتی شهرستان پارس آبادافزود: در این شهرستان 7 واحد دامداری صنعتی و 34 واحد دامداری نیمه صنعتی فعالیت دارند که بیش از 46 هزار و 500 تن شیر تولید و به بازار مصرف ارایه می شود و از این لحاظ پارس آباد رتبه دوم تولید شیر در استان را به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: نیاز است تا در این منطقه ساخت هر چه بیشتر واحدهای تبدیلی سرعت گیرد و حمایت از سرمایه گذاران در ایجاد صنایع تبدیلی دامداری و کشاورزی از اولویت های کاری دولت در این شهرستان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارس آباد ، احمدی اظهار کرد: پارس آباد جز شهرستانهای شاخص کشوری و استانی در بخش کشاورزی بوده و سالانه بیش از یک میلیون تن محصولات زراعی و دامی در این شهرستان تولید می شود.
به گفته وی ، 25 درصد دام استان با بیش از یک میلیون واحد دامی در این شهرستان تولید می شود.
در این جلسه دامداران مشکلات خود را در تولید شیر و گوشت بیان کرده و مهندس تکلوی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل نیز اقدام ها و سیاست های حمایتی دولت را تشریح کرد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار