کد خبر: ۹۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 14 September 2015
رشت - ایرنا - آزمون سطح بندی ژیمناستیک استان گیلان در دو بخش پسران و دختران در رشت برگزار شد .
[آزمون سطح بندی ژیمناستیک استان گیلان برگزار شد]

رییس هیات ژیمناستیک استان گیلان روز دوشنبه گفت : در این سطح بندی ، حدود 270 ورزشکار در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند .
کیانوش سقراطی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس و در بخش پسران ، حدود 200 ورزشکار از شهرها و بخش های رشت ، فومن ، بندرانزلی ، تالش، سراوان ، املش، رحیم آباد ، لشت نشاء و رودبار حضور داشتند .
وی ادامه داد : ورزشکاران شرکت کننده در این سطح بندی در شش وسیله و در سطح یک الی چهار حضور داشتند که حرکات مختلف ژیمناستیک را به نمایش گذاشتند .
وی بیان کرد : همچنین در آزمون سطح بندی بخش دختران حدود 70 ورزشکار از شهرها و بحش های مختلف استان گیلان حضور داشتند .
رییس هیات ژیمناستیک استان گیلان اضافه کرد : دختران شرکت کننده در این آزمون نیز در چهار وسیله و در سه سطح یک الی سه حضور یافتند .
کیانوش سقراطی خاطرنشان کرد : برگزاری سطح بندی از سوی فدراسیون ژیمناستیک اجباری است و تمامی استان ها موظف به انجام آن هستند و خوشبختانه گیلان در سطح بندی ، یکی از استان های پیشرو و برتر در کشور محسوب می شود .
وی در ادامه گفت : سطح بندی در دختران تا سطح پنج و در پسران تا سطح شش برگزار می شود که ژیمناستیک کاران پس از فراگیری حرکات به صورت سطح بندی ، باید آزمون بدهند و در صورت قبولی به سطح بالاتر ارتقاء می یابند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار