معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شهروندان و هم استانی‌ها خواست تا اخبار موثق و درست را به جای پیگیری از فضای مجازی، از منابع رسمی دنبال کنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 04 February 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر عبدالرسول همتی گفت: از زمان تایید ورود کرونا به ایران شاهد سرگردانی مردم در این زمینه بوده ایم و نوعی نگرانی در جامعه به وجود آمده که در چنین شرایطی، اطلاع رسانی درست و دقیق در کنار آموزش و مشارکت همگانی آحاد جامعه به توصیه‌های پزشکی و پیشگیرانه می‌تواند بهترین راهکار مقابله با این ویروس باشد.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیشگیری از بسیاری از بحران‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند در امر اطلاع رسانی دقیق و آرام بخشی به جامعه نقش مهمی ایفا کنند.

دکتر همتی تاکید کرد: هم استانی‌ها لازم است اطلاعات موردنیاز خود را از منابع موثق دریافت و از توجه به شایعات و اخبار غیرموثق موجود به ویژه در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

وی اعلام کرد: از همان روز‌های آغاز شیوع و ورود کووید۱۹ به استان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به عنوان متولی سلامت مردم، اقدام به راه اندازی درگاه اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/، اطلاع رسانی اقدامات، اخبار و دستورالعمل‌های کرونا کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تصریح کرد: مردم می‌توانند جدیدترین اطلاعات موردنیاز خود را با اطمینان از این پایگاه اطلاع رسانی به صورت روزانه دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار