معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : بر اساس مصوبات دولت سقف تسهیلات ساخت مسکن مهر برای جوانان از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال افزایش یافت.
کد خبر: ۹۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 13 September 2015


به گزارش تابناک یزد، سید محمد پژمان در حاشیه افتتاح واحد های مسکن مهر استان یزد در جمع خبرنگاران این استان افزود : با افزایش سقف تسهیلات مسکن ، مشکل نقدینگی متقاضیان مرتفع و نیازهای جوانان برای خانه دار شدن حل می شود.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکل اساسی در اتمام برخی واحدهای مسکن مهر در سطح کشور تامین نقدینگی است اظهار امیدواری کرد با حمایت جدی دولت و تلاش پیمانکاران در انجام وظایف تسریع بعمل آید.
معاون وزیر راه و شهر سازی خاطر نشان کرد : در سایه برنامه ریزی و هماهنگی های لازم که توسط دستگاه های متولی و نظارت دولت صورت می گیرد مسائل واحد های مسکن مهر حل و فصل می شود .
پژمان خاطرنشان کرد : هدف ما بسیج تمامی متولیان امر با همکاری بخش دولتی برای تامین نیازها و زیر ساخت ها در ساخت و ساز واحد ها و تحویل آنها به متقاضیان واجد شرایط است .
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ایران اظهار کرد : دولت بصورت جدی وظایف خود را در این بخش مهم انجام می دهد و از سایر دستگاه های اجرایی انتظار می رود همراهی خود را قوت ادامه دهند .
پژمان در ادامه از شهرداری ها خواست که واحد های مسکن مهر را به عنوان بخشی از زندگی شهری جدی تر تلقی کنند و خدمات مورد نیاز را همانند سایر مناطق در اختیار مردم در این واحد ها قرار دهند .
وی در خصوص مسکن اجتماعی نیز گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته مسکن اجتماعی برای چهاردهک کم درآمد جامعه که شرایط اقتصادی خوبی ندارند پیش بینی شده است .
این مسوول اظهار امیدواری کرد تا مناسب شدن وضعیت درآمدی کشور اهداف دولت در خصوص مسکن اجتماعی محقق و طرح ها اجرایی شود .
پژمان در ادامه در رابطه با وضعیت مسکن مهر در استان یزد نیز افزود : خوشبختانه افزون بر 80 درصد واحدهایی که شروع شده طبق مقررات و شرایط به مرور تحویل صاحبان آنها شده است .
این مسول خاطرنشان کرد : حدود 20 درصد بقیه واحد ها نیز در سایه برنامه ریزی و تلاش جدی مسوولان امر و همراهی متقاضیان تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار