شهریار حیدری خبر داد:
نماینده مردم سرپل ذهاب،قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط ویژه پشت تنگه ذهاب و نقس بسیار موثرشان در جنگ باید بدون وقفه مشکلات این منطقه رفع شود.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 28 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  امروز شهریار حیدری نماینده مردم شریف سرپل ذهاب،قصرشیرین و گیلان غرب همراه با مسئولین سرپل ذهاب از پشت تنگ ذهاب که شامل ۳۱ روستا می شود بازدید کرد،حیدری اظهار داشت:یکی از مناطق محروم استان کرمانشاه شهرستان سرپل ذهاب است دهستان پشت تنگ ذهاب از نظر جغرافیایی دارای یک شرایط خاص و ویژه است، در دامنه دالاهو قرار دارد و از چشمه‌های های زیاد و آب‌های روان ، طبیعت بکر برای گردشگری ،کشاورزی و زنبورداری و صنایع دستی برخوردار است.

وی افزود : مردم این منطقه در زمان جنگ نقش بسیار دقیق و عمیق و قابل توجه ای در ایجاد امنیت در منطقه داشتن با این شرایط این منطقه از نظر امکانات جاده ای ، برق ،آب و گاز که جز امکانات اولیه است در تنگنا هستند.

حیدری گفت: انشالله بعد از این بازدیدها، در قالب کارگروه های تخصصی و همچنین ظرفیت های شهرستان،استان و کشور در آینده شاهد توسعه و رونق از نظر مسائلی که حق این مردم هست،باشیم.
همچنی موضوعاتی که امروز مطرح می کنند از مسئولین شهرستان و استان و در نهایت بنده از طریق مرکز انتظار داریم نسبت به رفع مشکلات اقدام آنی و فوری بشود.

وی در پایان افزود: درخواست مردم شامل ابتدایی ترین مسائل درباره آب، برق ، گاز، بهداشت و مدرسه است که انشالله صدای ما قطعاً به گوش مسئولین می رسد و بنده هم صدای مردمان از پشت تریبون های نظام جمهوری اسلامی ایران هستم که بتوانیم در آینده شاهد خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در این منطقه باشیم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار