مراسم بیستمین سالگرد افتتاح فرهنگسرای ارومیه
تابناک آذربایجان غربی: مراسم بیستمین سالگرد افتتاح فرهنگسرای ارومیه با حضور جمعی از مسئولین استانی و مدیران سابق فرهنگسرا و فعالین فرهنگی در سالن آمفی تأتر فرهنگسرا برکزار گردید.
کد خبر: ۹۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 12 September 2015

     به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، در این مراسم که کهوریان معاون برنامه ریزی و صفر زاده معاون نیروی انسانیاستانداری و جمعی از روسای قبلی این سازمان و فعالین فرهنگی و کارکنان فرهنگسرا حضور داشتند، دکتر خزائی رئیس فرهنگسرا طی سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک بیستمین سالگرد افتتاح فرهنگسرا، این مجموعه فرهنگی و ورزشی را مرهون تلاشها و کوششهای سعادت استاندار آذربایجان غربی در بیست سال قبل عنوان کرد و از خدمات ایشان در دوران استانداری آذربایجان غربی تقدیر و تشکر نمود.

رئیس فرهنگسرای استان آذربایجان غربی در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام پذیرفته در طی یک سال ارائه داد و همایش هایی مانند روز جهانی کارگر،دوره های آموزشی قرآن کریم،کلاس های زبان انگلسی،جشنواره آشپزی،جشنواره موسیقی برای احیاء دریاچه ارومیه و همایش تعزیه خوانی با حضور خیل عظیم مردم، نشست های مختلف با موضوعات هسته ای را از جمله فعالیتهای فرهنگسرا برشمرد.

در این مراسم صفر زاده معاون استانداری آذربایجان غربی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خزائی بابت برگزاری این مراسم،سعادت استاندار آذربایجان غربی را یکی از مسئولین ارزشی و متفکر کشور نام برد که هم در دوره قبل و هم در این دوره با نگاه همه جانبه و فراگیر به فکر حل مشکلات مردم به ویژه جوانان بوده و به همین خاطر بیست سال قبل فرهنگسرای جوان ارومیه را پایه گذاری نمود.

 اجرای موسیقی توسط رجائی از هنرمندان ارومیه و برش کیک تولد برنامه انتهایی مراسم بیستمین سالگرد مراسم افتتاحیه فرهنگسرای ارومیه بود.


  


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار