معاون هماهنگی امور استان های دفتر رییس جمهور؛
معاون هماهنگی امور استان های دفتر رییس جمهور با بیان اینکه ۳۰ پروژه جهش تولید در ایلام تفاهم شده است، گفت: بهره برداری از این طرح ها رونق اقتصادی استان را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 06 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، سید جلال هاشمی اظهار داشت: پروژه های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهش تولید این استان در اولویت تخصیص اعتبار برای تسریع در بهره برداری قرار خواهند گرفت. 

وی یادآور شد: تفاهم‌نامه پروژه های جهش تولید در واقع  یک مثلث اقتصادی است که بانک های عامل، ردیف ملی و آورده های سرمایه گذاران سه ضلع اصلی آن را تشکیل می دهد.

هاشمی افزود: براساس منویات رهبر معظم انقلاب که همواره بر تحقق شعار سال تاکید دارد، موانع و مشکلات پروژه‌ های جهش تولید ایلام نیز در این راستا باید برداشته شود.

معاون هماهنگی امور استان های دفتر رییس جمهور با بیان اینکه بخش زیادی از تسهیلات پروژه های جهش تولید به بانک کشاورزی اختصاص دارد، یادآور شد: پروژه های جهش تولید در بانک های کشاورزی استان با اولویت در تخصیص اجرا شود.

وی با ذکر این نکته که بهره برداری از طرح های جهش تولید بستر اشتغال کارجویان استان را فراهم می کند، افزود: بانک های عامل استان با همکاری بیشتر روند پرداخت این تسهیلات را تسهیل کنند. 

هاشمی در ادامه با قدردانی از کلیه دستگاه اجرایی استان که بیشترین همکاری و تعامل را برای تحقق پروژه‌های جهش تولید در این استان بکارگرفته اند، گفت: مدیران استان درصد پیشرفت و اعتبار مورد نیاز طرح های جهش تولید استان را ارایه کنند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار