مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: با وجود شرایط کرونایی درخواست ثبت نام و اعلام آمادگی حضور کارگاه ها و کارگران استان برای شرکت در جشنواره سراسری امتنان افزایش چشمگیری یافته است.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 06 January 2021

به گزارش تابناک ایلام، شکراله شیرخانی افزود: از مجموع شرکت کنندگان برای حضور در سی و دومین دوره جشنواره  امتنان، ۴۰۱ درخواست حائز شرایط داوری هستند.

وی خاطر نشان کرد: در دوره قبل جشنواره امتنان ۲۱۵ مورد ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده بودند.

 وی یادآور شد: کار داوری پرونده ها از امروز شانزدهم دی‌ماه آغاز شد که تا روز بیستم دی‌ماه ادامه دارد.

شیرخانی توضیح داد: از هر بخش اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) یک کارگر، یک گروه کار و یک واحد نمونه که بالاترین امتیاز را کسب کنند، انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره متقاضیان فرصت کافی برای ثبت نام داشته اند، یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا در سال جاری بازه زمانی ثبت نام در این جشنواره از چهارشنبه ۱۴ آبان ماه تا جمعه ۱۴ آذرماه در نظر گرفته شده بود که ۲ مرتبه دیگر مهلت ثبت نام تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: مرحله داوری فیزیکی از طریق بازدید حضوری جهت راستی آزمایی طرح ها پس از مرحله نخست شروع و سوم بهمن ماه نتیجه نهایی پذیرفته شدگان مشخص می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار