رئیس سازمان پدافند غیرعامل:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه با شهادت سپهبد سلیمانی نسخه جدیدی از یک قهرمان ملی تعریف شد، گفت: ترویج مکتب سلیمانی برای مقابله با دشمن در جنگ نرم ضروری است.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 05 January 2021

شهید سلیمانی نسخه جدید یک قهرمان ملی است/ ترویج مکتب سلیمانی

به گزارش تابناک سمنان سردار غلامرضا جلالی بعدازظهر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت شهدای محور مقاومت سمنان با عنوان «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» که از طریق ویدئوکنفرانس و در بستر فضای مجازی برگزار شد، اظهار داشت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی نسخه جدید و به‌روز شده‌ای از قهرمان ملی در سطح کشور تعریف شد.

وی بابیان اینکه ترویج مکتب سلیمانی برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم ضروری است، افزود: مکتب عاشورا بعد از شهادت امام حسین (ع) شکل گرفت و اکنون نیز در شرایط مشابه آن قرار داریم و شهادت سپهبد سلیمانی درواقع به‌نوعی تولدی دوباره برای او بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی الگویی از مبارزه با استکبار برای جوانان معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: با شهادت حاج قاسم ارزش‌های دفاع مقدس باری دیگر در مکتب او زنده شد.

جلالی بابیان ویژگی‌ها و اقدامات مهم سپهبد سلیمانی ابراز کرد: جلالی اظهار کرد: مجاب سازی دولت روسیه به ورود نیروهای هوایی و پدافند آن به استراتژی جنگی ایران ازجمله اقدامات مهمی است که توسط سردار سلیمانی انجام‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه پوتین برای نخستین بار در تاریخ نظامی کشور، ارتش ما ارتش ابرقدرت دیگری را تحت هدایت خود درآورد، خاطرنشان کرد: شهادت قاسم سلیمانی نقطه انتهایی عرصه نظامی این جریان بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل بابیان اینکه این اتفاقات معادلات منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد، گفت: این صحنه، جنگ نیابتی مدرنی بین جریان انقلاب و جریان استکباری بود که آمریکا هم ازنظر تاکتیکی و هم ازنظر راهبردی شکست خورد.

جلالی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی باید به‌عنوان گفتمان باورپذیر باشد، تصریح کرد: رستم شاهنامه که یک اسطوره افسانه‌ای در ایران شناخته‌شده بود، با شهادت سردار سلیمانی به حقیقت پیوست به‌گونه‌ای که اکنون به رستم زمانه تبدیل‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار