مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد: ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار تن کالا در ۹ ماه سپری شده از سال‌جاری در استان جابجا شد که بیشترین آن مربوط به سیمان با یک میلیون و ۲۶۹ هزار تن است.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 05 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فریبرز کرمی افزود: به دلیل دارابودن ۲ کارخانه سیمان، عمده بار استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی سیمان کیسه ای و فله ای بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: در این مدت شهرستان کرمانشاه با جابجایی ۶ میلیون و ۸۲۱ هزار تن کالا بیشترین حمل و نقل تناژ را در بین شهرستان های استان دارد و تعداد حواله های صادر شده ۴۷۰ هزار و ۲۵۰ مورد و تعداد بارنامه های صادره ۴۴۸ هزار و ۸۹۸ نسخه بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی مصرف بارنامه تناژ را نشان می دهد.

کرمی تصریح کرد: عمده کالاهای جابجا شده در استان کرمانشاه شامل سیمان (کیسه ای، فله ای)، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوییل و چغندرقند می باشد.

وی از رسیدگی به ۲۴۰ مورد تخلف ناوگان حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده ۱۴ و اعمال قانون و غیرفعال کردن کارت هوشمند ۳۶۰ راننده ناوگان حمل و نقل استان دارای اضافه تناژ و فاقد بارنامه خبر داد. ‌
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه حدود ۱۳ هزار دستگاه کامیون، ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و ۷۰۰ دستگاه مینی بوس دارد که زیرنظر ۷۵ شرکت خصوصی فعالیت می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار