به همت بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی انجام می‌شود
مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل گفت: با نظر هیئت امنای بنیاد در آخرین جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد تا هتل آسایشگاه سالمندان در اردبیل اجرایی و عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 12 September 2015


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس صبح امروز در جلسه مجمع بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی اردبیل اظهار کرد: این بنیاد به فعالیت مثبت و رو به رشد خود همچنان ادامه می‌دهد به طوری که در مرداد ماه این بنیاد بیش از 100 میلیون تومان درآمد داشته است تا صرف امور مستمندان و بیماران کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 558 کودک مستمند و نیازمند تحت پوشش این بنیاد هستند، گفت: اخیرا یکی از اهالی اردبیل به نیت درگذشتگان خود 5 میلیون تومان احسانات را به بنیاد حمایت از کودکان مستمند ارائه کرد تا بتوانیم در کمک به نیازمندان یاریگر آنها باشیم.

مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل یادآؤر شد: ما پیش از این کودکان و نوجوانان زیر 15 سال را در حوزه درمان بیماری سرطان تحت پوشش قرار داده بودیم که با توافق اخیر با موسسه ریحانه به دلیل حجم مراجعات زیاد به آن مرکز تصمیم گرفتیم تا این بنیاد افراد تا 20 سال را نیز تحت پوشش قرار دهد.

قرآن‌نویس بیان کرد: موسسه ما بعد از محک تنها موسسه‌ای است که خدمات رایگانی را به بیماران سرطانی در گروه سنی زیر 20 سال ارائه می‌کند و ما با پرداخت همه هزینه‌های بیماران اعم از رادیوتراپی، دارو، درمان و هزینه‌های بیمارستانی حتی کرایه‌های اقشار نیازمند و محل استراحت آنها را نیز تامین کرده و پرداخت می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه بدون عنایت خداوند این توفیق برای خیرین به وجود نمی‌آمد که در این حجم و گستردگی فعالیت‌ها را انجام دهند تا اسباب راحتی و آسایش برای بیماران سرطانی فراهم آید، افزود: ما در کنار تحت پوشش بردن بیماران سرطانی آمادگی داریم کلیه کودکانی که ناراحتی چشم داشته و نیاز به عمل جراحی و یا عینک دارند تحت پوشش ببریم.

مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل با بیان اینکه این مجموعه با همراهی و مشارکت خیرین مثبت و سازنده و بسیار فعال رو به جلو حرکت می‌کند، ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا 7 مهرماه امسال جشنواره‌ای را با هدف شاد کردن دل کودکان مستمند و کمک به آنها از سوی اقشار مختلف به عنوان جشن بدون تریبون برگزار کنیم که این برنامه با اسپانسرهای مختلف که ما را همراهی می‌کنند پر از برنامه‌های شور و نشاط انگیز است و قرار است ودود موذن‌زاده استاد موسیقی اردبیل به صورت رایگان برای این کودکان برنامه اجرا کند.

قرآن‌نویس نزدیکی عید قربان را یادآور شد و عنوان کرد: ما آماده توزیع ارزاق و گوشت مورد نیاز خانواده‌ها برای تعداد 900 نفر هستیم و در کنار آن سعی داریم تا برخی از نیازمندی‌های این خانواده‌ها را نیز تامین کنیم.

وی از تحت پوشش قرار گرفتن 55 دانشجو در قالب این موسسه خبر داد و گفت: الهه ذاتی از دانش‌آموزان مستعدی است که در عرصه‌های مختلف اعم از علمی، فرهنگی و هنری و بسیج فعالانه حاضر شده و ما وی را به عنوان عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز و بنیاد حمایت از کودکان ثبت نام کردیم.

 

استقبال از بازدید شهردار و اعضای شورای شهر در بنیاد حمایت از کودکان مستمند

مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل با قدردانی از همراهی و تلاش خوب شورا و شهرداری در اعطای رایگان پروانه ساخت ساختمان جدید بنیاد حمایت از کودکان مستمند یادآور شد: ما از این همراهی‌ها و همکاری‌ها قدردانی می‌کنیم و از اعضای شورای شهر و شهردار پرتلاش به صورت رسمی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از این بنیاد ساعاتی را در کنار این خانواده‌های شریف باشند.

قرآن‌نویس با بیان اینکه در ساختمان جدید قرار است استاد موذن‌زاده تندیس متین صادقی به عنوان بانی خیر در احداث این بنا را عملیاتی کند و این تندیس را در این مجموعه قرار بدهیم، تصریح کرد: با عنایت شورای شهر و شهردار اردبیل تا مبلغ 300 میلیون تومان در پرداخت هزینه پروانه ساختمانی به شکل رایگان تصمیم‌گیری‌ها انجام شده که از این همراهی و همکاری پارلمان محلی قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر بیماران سرطانی ما تصمیم گرفتیم بیماران ام . ‌اس زیر 20 سال را در این بنیاد تحت پوشش قرار دهیم که امیدواریم با همراهی خیرین حرکت خوب و تاثیرگذاری که در حوزه کمک به بیماران انجام می‌دهیم مورد رضای الهی قرار گیرد.

مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل از ساخت هتل آسایشگاه برای سالمندان بنا به درخواست هیئت امنا خبر داد و افزود: ما تلاشمان را انجام خواهیم داد تا این مکان را در بهترین نقاط اردبیل احداث کرده و در اختیار سالمندان قرار دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام من مدتهاست این طرح را با جزییات زیادی در فکرم دارم تمایل دارم از تجربیات شما استفاده کنم و شرکتهای سرمایه گذار تشویق به این امر شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار