هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه همراهی مردم منجر به بهبودی وضعیت بیماری کرونا در کرمانشاه شد، گفت:عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیک جدیدی از بیماری را رقم می زند.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 26 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: ابتدا از همکاری خوب مردم فهیم استان قدردانی می کنیم که با طرح ممنوعیت و محدودیت ها همراه شدند و در شب چله و یلدا نیز همکاری بسیار خوبی داشتند، دیروز در استان کرمانشاه هیچ فوتی بر اثر کرونا (پی سی آر) نداشتیم، که نشان از زحمات مردم و کادر درمان است.

وی افزود: وضعیت سه شهر استان در حال حاضر نارنجی است و باقی شهرستان ها زرد هستند، کرمانشاه جز چندین مرکز استان است که از نارنجی به زرد تبدیل شده و این نباید بی توجهی به پروتکل های بهداشتی را در پی داشته باشد، اگر پروتکل ها را جدی نگیریم مجددا شهرهای ما نارنجی و قرمز می شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همچنین مقرر شد محدودیت های در نظر گرفته شده برای شهرهای نارنجی در مورد شهرهای زرد هم اعمال شود، با این وجود که سختی ها و مشکلاتی برای مردم به وجود می آورد اما رعایت آن منجر به میلِ شهرها به سمت وضعیت سفید می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به بروز پیک جدیدی از بیماری در بهمن ماه می شود، خاطر نشان کرد: لذا باید این موارد را در نظر بگیریم تا کرونا را شکست دهیم.

بازوند تاکید کرد: بر اساس مصوبه امروز ستاد کرونا در شهرهای زرد، منع تردد وجود دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار