سعید انصاریان و بنیاد محیط زیستی الگن در استان کهگیلویه وبویراحمد شهرستان کهگیلویه در سومین دوره جایزه زیست محیطی دکتر رادمش در بخش انجمن و موسسه رده اول کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 26 December 2020

“بنیاد الگن” در چاروسا برنده ملی سومین دوره “جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش” شدند

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ چند سالی است به همت دکتر رادمنش متخصص پوست و زیبایی “جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش” برگزار می‌شود.
هدف این جایزه؛ شناسایی، مساعدت، تقدیر و حمایت از فعالیت های جمعی یا فردی ست که در حوزه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در سراسر کشور، به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.
جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش با همکاری و حضور جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان، سومین دوره خود را از دیماه ۱۳۹۸ آغاز کرد تا در مردادماه ۹۹ طرح ها و افراد فعال این حوزه را مورد تقدیر و حمایت قرار دهد.

منتخبین سومین دوره جایزه محیط زیستی دکتر رادمنش در همایشی با حضور افراد برجسته کشوری و مقاماتی از سازمان حفاظت از محیط زیست سال جاری جایزه خود را دریافت خواهند کرد.

بنیاد الگن در دوسال اخیر کارها و اقدامات شگرفتی در حوزه محیط زیست و حفاظت از درختان زاگرس انجام داده که به زودی گزارش مبسوطی در همین مورد منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار