تیم فوتسال فردوس قم در هفته سوم از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم اهورا بهبهان پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 26 December 2020

به گزارش تابناک قم، سومین هفته از نیم فصل نخست بازی‌های بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه هفتم دی‌ماه در شهرهای مختلف کشورمان آغاز می‌شود و در یکی از دیدارهای مهم که به میزبانی تیم فوتسال فردوس و در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، نماینده قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود از اهورا بهبهان میزبانی می‌کند.

براساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال، این دیدار از ساعت 15:30 دقیقه روز یکشنبه به میزبانی شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال فردوس قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که البته به دلیل شرایط کرونایی بدون تماشاگر است ولی زنده از سیمای نور پخش خواهد شد.

تیم فوتسال فردوس قم از دو دیدار قبلی خود دو تساوی ارزشمند در مقابل دو مدعی قهرمانی یعنی کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان در کارنامه دارد و در حال حاضر در جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال رده سوم را در اختیار دارد، عملکردی که این تیم را به عنوان یکی از مدعیان هم معرفی کرده است.

فردوس قم در هفته نخست در دیداری خانگی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال کراپ الوند با جمعی از ستاره‌های حال حاضر فوتسال ایران بود و در شرایطی که تا 29 ثانیه به پایان از حریف خود 3 بر 1 عقب بود بازی را سه بر سه مساوی کرد و یک امتیاز از رقیب ثروتمند خود گرفت.

فوتسالیست‌های فردوس قم در هفته دوم نیز نخستین بازی خارج از خانه خود را در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران برگزار کردند و در سالن شهدای مخابرات شهر اصفهان به مصاف تیم فوتسال گیتی‌پسند یکی از مدعیان همیشگی لیگ رفتند و با حساب سه بر سه میزبان خود را متوقف کردند.

نگاهی به وضعیت حریف تیم فوتسال فردوس قم در هفته سوم لیگ نیز گویای این است که تیم اهورا بهبهان با توجه به دو برد متوالی و صدرنشینی در جدول گروه دوم، رقیب خطرناکی برای فردوس است و نماینده قم نباید تصور کند که حریف آسانی در این دیدار خانگی پیش‌رو دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار