معصومه حسنی خونسار در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش مراجعات حضوری مردم، به منظور ارائه خدمات به شهروندان طرح "کتاب در خانه" اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 26 December 2020

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا ویروس، بسیاری از خدمات اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی و به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، بخش دیگری از فعالیت‌ها نیز به شکل "خدمات در محل" ارائه می‌شوند که چالش به وجود آمده منجر به کاهش چشمگیر مراجعه به کتابخانه‌ها شده است.


وی بیان داشت: در همین راستا طرح "کتاب در خانه" یا "خدمت تحویل منابع" به منازل شهروندان و با حضور در محل آنان در برخی کتابخانه‌های استان آغاز شده، در شهرستان‌های استان، کتابخانه اصلی و در کرمانشاه کتابخانه‌ها امیرکبیر، علامه طباطبایی، شهید آوینی و خاتم الانبیاء (ص) به اجرای این طرح اقدام‌ می‌کنند.


حسنی خونسار با تاکید بر اینکه مراحل بسته بندی و ارسال کتاب‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: اعضای کتابخانه‌ها با ارسال درخواست خود در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به نشانی samanpl.ir‌ می‌توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار