اتحاد از جذب ۳۰۰ تن روغن توسط عاملان و بنکداران جهرم خبر داد که در روزهای آینده میان فروشگاه ها توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 24 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «بهنام اتحاد» گفت: امروز ۴۰ تن روغن خوراکی در تمام نقاط مختلف سطح شهر و بخش های تابعه شهرستان جهرم توزیع می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: با پیگیری و رایزنی هایی که در چند روز گذشته صورت گرفته، در مجموع نزدیک به ۳۰۰ تن روغن توسط بنکداران و عاملین خریداری شده است که پس از اینکه از کارخانه به شهرستان ارسال شد آن‌ها را در بازار توزیع می‌کنیم.

 

وی بیان کرد:‌ مقداری سهمیه روغن هم به فروشگاه اینترنتی کالا اختصاص دادیم که شهروندان بتوانند از طریق الکترونیکی خرید کنند.

 

اتحاد خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با توزیع این مقدار‌ها خریداری شده بازار کاملا آرام و مشکل کمبود روغن به طور کلی برطرف شود.

 

وی با اشاره به اینکه البته در حالت عادی، نیاز روغن در جهرم حدود ۱۵ تن بوده است که اکنون ما در این وضعیت بیشتر از زمان عادی در حال توزیع روغن هستیم، تصریح کرد: به دلیل تغییر نیاز مردم و بعضا هیجانی خرید کردن، پاسخگوی بازار نیست.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: ‌از شهروندان درخواست ‌می‌کنیم هیجانی خرید نکنند و به اندازه مقدار خود خرید کنند تا بازار آرام و به حالت عادی برگردد.

 

اتحاد در پایان عنوان کرد: با توجه به شرایط حساس کرونا، از شهروندان خواهش می‌کنیم به هیچ وجه در صف روغن قرار نگیرند و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

برچسب ها: توزیع ، روغن ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار