فرمانده انتظامی دره شهر گفت: چهار باشگاه بیلیارد غیرمجاز در این شهرستان بدلیل عدم احراز مجوز از اداره ورزش و جوانان پلمپ شدند.
کد خبر: ۹۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 11 September 2015
به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ جهانگیر زارعی فرمانده نیروی انتظامی دره شهر گفت: فعالیت غیرمجاز باشگاه های بیلیارد متخلف از دغدغه های اصلی شهروندان محسوب می شود و نظارت و بازرسی بر کار این واحدهای صنفی در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفته است.
وی افزود: ماموران اداره اماکن انتظامی شهرستان پس از بازدید از اینگونه واحدهای صنفی چهار باشگاه بیلیارد را به علت نداشتن مجوز و ایجاد مزاحمت برای شهروندان پلمپ کردند.
فرمانده انتظامی دره شهر تاکید کرد: ایجاد مزاحمت برای همسایگان و کسبه، نداشتن جواز کسب و کارت بیمه ورزشی، استفاده نکردن از مربی متخصص و دارای مدرک، تجمع اراذل و اوباش از جمله تخلفاتی است که برای این واحدهای صنفی می توان برشمرد.
زارعی به نگرانی خانواده ها در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده با مسوول اداره ورزش و جوانان شهرستان و اتحادیه صنفی باشگاه ها، پلیس با متخلفان بصورت قانونی برخورد می کند.
وی با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیس 110 بعنوان پل ارتباطی مردم و پلیس است، اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی متصدیان و مالکان واحدهای صنفی مراتب را از این طریق و یا با مراجعه به اماکن عمومی پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار