کد خبر: ۹۲۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 21 December 2020
Battlefield

به گزارش تابناک سمنان طبق آخرین شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد وقایع بازی Battlefield 6 در دوران مدرن و جنگ جهانی سوم جریان خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

آخرین نسخه از سری بازی‌های Battlefield در سال 2018 میلادی و تحت عنوان Battlefield V منتشر شد. طبق شواهدی که تاکنون منتشر شده است، احتمالاً در پاییز سال 2021 نسخه‌ی جدید این سری عرضه خواهد شد. اخیراً شایعه‌ای در خصوص مضمون این نسخه‌ی جدید منتشر شده است. طبق این شایعه‌ی جدید، بازی Battlefield 6 در جنگ جهانی سوم جریان خواهد داشت.

این شایعه توسط کاربری به نام William_Fichtner در وب‌سایت Reddit منتشر شده و البته هیچ نوع شواهدی برای ادعای خود ارائه نداده است. بنابراین احتمال اشتباه بودن این شایعه وجود دارد. هرچند این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد فضای مدرن نسخه‌ی بعدی Battlefield منتشر می‌شود. بر اساس این شایعه‌ی جدید، بازی Battlefield 6 یک جنگ جهانی سوم خیالی است که درگیری میان نیروهای روسیه و ناتو (NATO) را نشان می‌دهد.

ظاهراً نسخه‌ی جدید Battlefield تمرکز ویژه‌ای بر روی بخش داستانی و داستان‌های جنگی خواهد داشت. به نظر می‌رسد یکی از این داستان‌های جنگی، در خصوص نبرد ارتش ایالات متحده با نیروهای روسی در خاک آمریکا خواهد بود. همچنین احتمالاً داستان دیگر، در خصوص نفوذ یک مامور MI6 به اروپای شرقی است.

همچنین این منبع در خصوص بخش چندنفره، به سه مورد از نقشه‌های آن نیز اشاره کرد. گفته می‌شود که یکی از نقشه‌های بخش چندنفره‌ی Battlefield 6 به حومه‌ی یک شهر در آمریکا، نقشه‌ی دیگر به یک شهر اروپایی و سومین نقشه به یک جنگل در روسیه مربوط است. اطلاعات مربوط به نقشه‌های بخش چندنفره کاملاً مبهم به نظر می‌رسد و به همین علت، احتمال ساختگی بودن این اطلاعات وجود دارد.

تاکنون هیچ یک از این اطلاعات و شایعات منتشر شده به صورت رسمی تایید نشده‌اند. انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید Battlefield در جریان رویداد احتمالی EA Play 2021 معرفی شود. الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پیش‌تر تایید کرده بود که این بازی و نسخه‌ی جدید Need For Speed در سال مالی 2022 منتشر خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار