با انعقاد تفاهم نامه شش جانبه، نصب انشعاب برق در ساختمان‌ها به همت ادارات برق استان، موکول به اجرای تاسیسات برقی مجری دارای صلاحیت است.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 20 December 2020
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این تفاهم نامه که پس از برگزاری جلسات بین اداره کل راه و شهرسازی، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان منعقد شده است برای درج نام مجریان دارای صلاحیت در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان ابلاغ شد.

علیرضا قاری‌قرآن افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است، خدمات انشعاب برق را فقط به ساختمان‌هایی که دارای مجریان مطابق با این تفاهم‌نامه هستند با تایید ناظران ارائه کند.

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه از این پس همه مجریان برای اجرای تاسیسات برقی ساختمان باید دوره آموزشی خود را در سازمان آموزش فنی‌حرفه‌ای طی و گواهی پایان دوره خود را با امضای مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره کل راه و شهرسازی دریافت کنند گفت: پس از آن برای دریافت پروانه کسب به عنوان مجریان تاسیسات برقی با ارائه این گواهی به سازمان صنعت معدن و تجارت استان اقدام کنند.
قاری‌قرآن با اشاره به اینکه این شیوه‌نامه گام مهمی برای ارتقای کیفیت ساختمان در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار