استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی امروز در میانه‌های جدول کرونای کشور قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 20 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده که برای قدردانی از پرستاران بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک (سانتر کرونای استان) رفته بود، افزود: این کاهش آمار و تنزل در جدول کرونایی کشور و تنزل نسبت به سایر استان ها در حالی رقم خورد که در چند روز اخیر شرایط بسیار بحرانی را تجربه کردیم.
وی اظهار داشت: این کاهش آمار و جایگاه مناسب در بین سایر استان های کشور، جزء با تلاش ها و مجاهدت های کادر بهداشت و درمان به خصوص پرستاران و البته همراهی و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی محقق نمی‌شد.
استاندار مرکزی در ادامه روز پرستار را فرصت مناسبی برای قدردانی از پرستاران دانست و گفت: تمام کادر بهداشت درمان به خصوص پرستاران به صورت شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر، به ویژه در یک سال اخیر تلاش کرده و از خود مجاهدت ها و فداکاری های بی نظیر و مثال زدنی را نشان دادند.
آقازاده افزود: اینجانب به نمایندگی از مسئولین استانی به اینجا آمده و از جامعه پرستاری قدردانی می کنم چرا که هم مردم و هم مسئولین همگی قدردان زحمات این فرشتگان زمینی هستند.
وی تاکید کرد: تقدیم بیش از ۱۰۰ شهید مدافع سلامت توسط لشکر سلامت در کشور و در راه مبارزه با این بیماری منحوس، نشان از جان گذشتگی و جان بر کفی این قشر زحمتکش است.
وی یادآور شد: جلسات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هر هفته و بدون کوچکترین وقفه انجام می شود و تا نتیجه دادن و پایان این بیماری ادامه خواهد یافت.
وی گفت: تمام مجموعه و کادر بهداشت و درمان در استان اعم از ریاست، معاونین و مدیران تا همه همکاران در تمام واحدها و بخش ها در این جبهه سلامت ایثار کرده و از خود همت و تلاش بی پایان نشان دادند که از یکایک آنها قدردانی می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار