عضو کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی:
عضو کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی از برگزاری آزمون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در ۲۸ استان کشور تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 20 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سید رفیع موسوی، در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تیم های این کانون به استان ها بروند و این آزمون را در واحدهای استانی جهاددانشگاهی برگزار کنند.

وی از برگزاری این آزمون تا پایان امسال در تمام استانهای کشور برای متقاضیان خبر داد و تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به پیشینه تخصصی و درخشان خود در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی و داشتن بزرگ‌ترین شبکه آموزشی کوتاه‌مدت تخصصی کشور و نیز بهره‌گیری از متخصصان مستعد و باتجربه در حوزه‌های روان‌شناسی صنعتی سازمانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک و روان‌سنجی و با اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و در دستگاه‌های مختلف اجرایی و صنایع مختلف تولیدی و خدماتی کرده است.

این آزمون در ایلام به مدت سه روز، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور ۴۰ نفر از مدیران پایه و میانی استان برگزار شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار