برنامه سازان رادیو به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با تولید ویژه برنامه دستان پر مهر از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز یکشنبه با البرزی‌ها همراه خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 19 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» در این برنامه که به صورت زنده و مستقیم پخش می شود در گفتگو با پرستاران البرزی از زحمات انها نیز قدردانی خواهد شد.

ناردونه نیز ویژه برنامه رادیویی است که با بخش های شاهنامه خوانی ، بحر طویل، نقلک و با هنرمندی جمعی از هنرمندان برجسته استان برای شب یلدا تهیه و تولید شده است. ناردونه یکشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۲۱ و ۳۰  الی ۲۴ پخش خواهد شد.

همچنین شنونده های رادیویی می توانند در شب یلدا از ساعت ۱۷ الی ۲۰ شنونده ی برنامه سر چراغی باشند.

بخش های طنز آقای رییس و کارمند، یادش به خیر، ایرج،تورج و ترنج  و بخش های گزارش و میهمان حضوری از قسمت های مختلف برنامه سر چراغی است.

سیمای البرز نیز با تولید ویژه برنامه ای متنوع ، میهمان خانه های مردم البرز خواهد بود.

در برنامه ماه نشین هم زمان با میلاد حضرت زینب (س) به پاس قدردانی از زحمات پرستاران ، با کادر درمان دو بیمارستان در کرج و از طریق ارتباط اینترنتی با آن ها و پرستاران گفتگو می کند. همچنین ارتباط اینترنتی دیگری با خانواده شهید مدافع حرم برقرار خواهد شد که این شهید والا مقام هم رزم شهید سردار سلیمانی نیز بوده است.

از دیگر قسمت های برنامه ،اجرای زنده گروه موسیقی سنتی و پاپ توسط هنرمندان استان ، استندآپ کمدی و نمایش طنز با موضوع روز، حافظ خوانی و البرز شناسی و بررسی آداب و رسوم در البرز با حضور کارشناسان البرزی و شاهنامه خوانی توسط دختر خردسال کرجی است.

در برنامه ماه نشین بخش هایی ویژه برای کودکان و مسابقه پیامکی و تصویری نیز برای بینندگان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار