مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت:این کانون به منظور ایجاد لحظاتی شاد در شب یلدا برنامه های را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 19 December 2020

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شب یلدا و با توجه به شرایط متفاوت امسال برنامه های متنوعی دارد.

وی برنامه های پیشنهادی این کانون را بدین شرح بیان کرد: پویش کارت پستال سازی ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا توسط اعضا و مربیان برای تبریک به پرستاران و کادر درمان (به خاطر همزمانی شب یلدا و روز پرستار)، حافظ خوانی و شعرخوانی توسط اعضا و مربیان در سامانه مجازی کانون، تهیه کلیپ های کوتاه و مرتبط با روز پرستار و همچنین قدردانی از زحمات این عزیزان توسط مربیان کانون استان اجرا می شود.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: از سایر برنامه ها می توان به معرفی شخصیت حضرت زینب(س) و خواندن اشعار در منزلت بانوی بزرگ کربلا،اجرای شاهنامه خوانی و نقالی توسط اعضا برگزیده نقال کانون در مراکز سنقر و شماره ۲، ویژه برنامه دورهمی"یلدا،امید،سلامتی"ویژه اعضا شاعران نوجوان اشاره کرد.


مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: ویژه برنامه " ۸ شب ۸ قصه" شامل اجرای زنده ی قصه گویی در اینستاگرام توسط مرکز شماره۴، افتتاح اجرای قصه گویی با عنوان "قصه های شیرین کرمانشاه" توسط مربیان و اعضا انجمن های قصه گویی استان در فضای مجازی استان در شب یلدا از دیگر برنامه های کانون است.

فتاحی به آخرین برنامه ها پیشنهادی این کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری پویش نقالی با موضوع"خاطرات یلدا" در کارگاه های نقاشی برخط استان و همچنین برگزاری پویش خوشنویسی با موضوع "تفالی به حافظ" توسط اعضا کارگاه های برخط استان اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار