معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طرح تشدید نظارت سازمان صمت بر بازار شب یلدا در ایلام آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 16 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت الله عبدخانی افزود: در اجرای این طرح به واحدهای صنفی که از خریدهای شب یلدایی، سو استفاده می‌کنند و قیمت گذاری خودسرانه ارائه می‌دهند، برخورد خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام بیان کرد: برای نظارت بیشتر بر بازار ایلام در روزهای نزدیک به شب یلدا از بسیج اتاق اصناف نیز برای کنترل بازار استفاده می‌شود.

وی افزود: هدف سازمان صمت در این روزها برخورد با گران فروشان بیشتر در بخش‌های فروش میوه و تنقلات و آجیل فروشان مورد استفاده در شب یلدا است.

عبدخانی تصریح کرد: با فروشندگانی که از رفتار هیجانی و تقاضای زیاد مردم سو استفاده کنند و قیمت را بالا ببرند برخورد جدی خواهد شد.

۱۸۵ میوه فروش سطح شهر ایلام شناسنامه دار شدند

وی افزود: تمرکز بازرسی سازمان صمت ایلام روی میادین میوه و تره بار است و به کمک اتاق اصناف، نیروهای بازرسی خود را برای کنترل هر چه بیشتر در میادین میوه و تره بار مستقر کرده است.

معاون بازرسی صمت ایلام گفت: زمان شروع کارگروه گشت مشترک در میادین میوه ایلام در این روزها ساعت ۴ بامداد است.

وی افزود: اکنون برای کنترل و نظارت بیشتر ۱۸۵ میوه فروش سطح شهر ایلام شناسنامه گرفته هر دو روز یک بار قیمت میوه زیر نظر سازمان صمت تعیین می‌شود.

عبدخانی گفت: میوه و تره بار مورد نیاز مردم برای شب یلدا به اندازه کافی در استان ایلام وجود و هیچ گونه مشکلی برای تأمین وجود ندارد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار