استاندار مرکزی گفت: از پنجشنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در استان اعمال می شود.
کد خبر: ۹۲۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 13 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده افزود: خوشبختانه آمار فوتی نسبت به هفته چهارم آبانماه در قیاس با هفته سوم آذرماه ۵۴ درصد کاهش یافته است و این مهم حاصل همکاری مردم و مسئولان است؛ این امر نشان داد که اگر بخواهیم می توانیم کارهایی بزرگی مانند کاهش تلفات بیماری کووید۱۹ را به انجام برسانیم.
وی اظهار داشت: احتمال اعمال محدودیت ها در چهار شب پایانی ماه برای شهرهای کمتر از ۲۰۰ هزار نفر نیز وجود دارد؛ غیر از شهر اراک و ساوه که همچنان تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ در آنها ممنوع است، این ممنوعیت برای پنچشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و فرمانداران در همه استان نیز باید مراقب ترددها در این چهار شب باشند.
استاندار مرکزی یادآورشد: ادارات در روز شنبه و یکشنبه آینده با یک سوم ظرفیت فعال شوند و اصناف نیز از جمعه شب، شنبه شب و یکشنبه ساعات کار کمتری داشته باشند، البته این کاهش ساعت کار به این معنی نیست که در ساعات کاری تجمع صورت گیرد، از طرفی خانواده ها نیز امسال محفل و دورهمی ترتیب ندهند.
آقازاده با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا، گفت: تردد باید به حداقل برسد و قطعا هر گونه تردد با جریمه و اعمال قانون همراه خواهد بود، البته امید می رود که صدا و سیما برنامه های مفرحی را ترتیب دهد تا خانواده ها از آن بهره مند شوند و در خانه بمانند و پس از این شب درگیر پیک و موج دیگری از ابتلا نبوده و شاهد تهدید دیگری برای استان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار