سردار سید صادق حسینی:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نباید مراسم‌های انقلابی همچون یوم‌الله ۹ دی را صرفا به فضای مجازی معطوف کنیم.
کد خبر: ۹۲۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 10 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم کردستان، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم الله نهم دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه مبارک فجر که در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: راه انقلاب و شهیدان همواره تداوم دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونا در استان، نباید مراسم‌های انقلابی همچون یوم‌الله ۹ دی را صرفا به فضای مجازی معطوف کنیم.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های مذهبی مانند یوم‌الله ۹ دی در مرحله اول همراهی مردم و همکاری دستگاه‌های مختلف در کشور را می‌طلبد.

وی افزود: بر نخبگان و مسئولین واجب است تا تمام تلاش خود را در راه آرمان‌های انقلاب انجام دهند.

سادات خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط فعلی باید در زمینه سازی برای ترویج آرمان‌های انقلاب با اندیشه امام‌های انقلاب تلاش شود تا نسل جوان با این مهم بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و تکریم شهدای علمی و مدافعان سلامت یکی از اصولی است که باید بیشتر به آن توجه شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: توجه به دستاورد‌ها و تلاش‌های جوانان یکی دیگر کار‌های قابل توجه است.

حجت‌الاسلام سادات بیان کرد: زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در عرصه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امری بسیار مهم و حیاتی در ترویج آرمان‌های انقلاب است.
در پایان این مراسم سردار سید صادق حسینی اظهار کرد: باتوجه به شرایط بهبود وضعیت شیوع کرونا در استان نباید مراسم‌های انقلابی مانند یوم‌الله ۹ دی را صرفا به فضای مجازی معطوف کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار