معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم گفت: در هشت ماه گذشته، ۹۶۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان کمیته امداد این استان پرداخت شده‌است.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 10 December 2020

محمدابراهیم نعیمی افزود: در این مدت پنج هزار و ۸۶۲ فقره وام به عناوین مختلف از جمله وام ازدواج و اشتغال به ارزش ۴۳۴ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال پرداخت شده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی را برای خانواده‌ها به‌ویژه مددجویان کمیته امداد به وجود آورده، سعی شده با پرداخت تسهیلات بخشی از مشکلات این خانواده‌ها حل شود.

وی ادامه داد: به‌عنوان مثال پرداخت ودیعه مسکن به بیش از سه هزار خانواده مستاجر و پرداخت کمک‌هزینه درمان به ۷۵۰ بیمار صعب‌العلاج و تسهیلات به کارگران فصلی تحت پوشش کمیته امداد بخشی از کمک‌هایی است که به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

نعیمی گفت: در هشت ماه گذشته سبد کالا شامل روغن، مرغ و برنج به ۲۱ هزار خانوار تحت پوشش اهدا شده که ارزش ریالی آن برآورد نشده است.

وی ادامه داد: بسته‌های بهداشتی نیز به تمام مددجویان تحت پوشش این نهاد اهدا و در درب منازلشان تحویل شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای جلوگیری از مراجعه حضوری، بیش از ۳۶ درصد تقاضا مردمی برای دریافت خدمات از کمیته امداد، در بستر اینترنت انجام شده‌است.

به گفته معاون کمیته امداد قم، در حال حاضر، حدود ۲۲ هزار و ۲۷ هزار خانوار در قالب حدود ۳۹ هزار و ۸۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قم است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار