علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه تعطیلات ١۵ روزه را در بهبود یافتن شرایط این شهرستان از جهت شیوع ویروس کرونا موثر دانست و گفت: در تعطیلات ١۵ روزه حدود ١٢٨٠ مورد خودرو تذکر، ١٠٠ مورد اعمال قانون و ٢۴ خودرو توقیف گردید.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 07 December 2020

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: در خصوص تعطیلات ۱۵ روزه یا همان طرح جامع هوشمند محدودیت های متناسب با روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان صحنه با حضور خوب شبکه بهداشت و درمان ،نیروی انتظامی و بسیج سپاه شهرستان، شهرداری، هلال احمر، اداره صمت و سایر دستگاه های دولتی و همراهی و همکاری بسیار عالی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به خوبی اجرا شد.

وی ادامه داد: به طوریکه تمامی گروه های صنفی ۲، ۳ و ۴ در این مدت تعطیل بودند و مردم هم با زدن ماسک به اجرای هر چه بهتر طرح کمک کردند، در راستای ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهر و ممانعت از خروج خودروهای بومی از شهر، اکیپ های پلیس راهور و نیروی انتظامی و هلال احمر با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهر اقدام نموده اند.

حیدری تاکید کرد: در این راستا ۱۲۸۰ مورد تذکر و برگشت به مبدا و حدود ۱۰۰ مورد هم اعمال قانون و در حدود ۲۴ خودرو که اقدام به مخدوش نمودن پلاک کردند نیز توقیف شدند. در خصوص ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر نیز کاملا رعایت گردید که مجموع اقدام و همکاری مردم موجب تغییر وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار