دادستان دهلران:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: در پی تصرف اراضی ملی در شهرستان دهلران که باعث درگیری و تیراندازی شده بود، تاکنون ۲ نفر دستگیر شده است.
کد خبر: ۹۲۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 06 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ صابر نجومی در گفتگو مهر بیان کرد: در پی تصرف غیر قانونی اراضی ملی در پاچه اکبر دهلران و شخم آن توسط برخی از ساکنین منطقه که منجر به درگیری و نزاع دست جمعی بین دو طایفه شده بود، مسببین حادثه تحت تعقیب قضائی هستند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اراضی مورد مناقشه طرفین متعلق به دولت است، این دادستانی حکم قلع و قمع را صادر و در روزهای آتی اجرا خواهد شد.

نجومی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی بدون فوت وقت، باید نسبت به رفع تصرف اراضی و تشکیل پرونده در محاکم قضائی اقدام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران عنوان کرد: دادستانی در برخورد با متجاوزان بسیار جدی بوده و با تصرف کنندگان اراضی ملی کاملاً" قاطع برخورد خواهد کرد.

وی گفت: اراضی ملی بخشی از اموال عمومی و متعلق به همه مردم است، لذا پدیده تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی با جدیت از سوی دستگاه قضائی پیگیری و برخورد قانونی با سودجویان صورت خواهد گرفت./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار