عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: به توجه به تشدید ویروس منحوس کرونا در کشور و استان ها برخی مشاغل بنا به صلاحدید ستاد کرونا تعطیل شدند امیدواریم اصناف نیز با تعطیلی مغازه های خود به سلامت خانواده های خود و مردم احترام بگذارند.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 09 November 2020

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از اصناف تقاضا کردیم به سلامت مردم احترام بگذارند و با تعطیلی واحد های خود با مردم و مسئولان همگام باشند و اگر به سلامت مردم توجهی ندارند حداقل مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

فرماندار هرسین اظهار داشت : در وضعیت نگران کننده ای هستیم و از مردم بزرگوار دارالمومنین هرسین میخواهم تابو رودرواسی را بشکنند و در مراسمات ترحیم شرکت نکنند.

کنجوریان ادامه داد : گویا زنگ خطر به گوش قاریان مجالس ترحیم و صاحبان این مجالس نرسیده است و این اشخاص باید بدانند خاطره خوبی از آنان در ذهن مردم نخواهند ماند.

وی تصریح کرد:باید از برخی خانواده که مراسمات خاکسپاری ، هفتم ، چهلم و سالگرد اموات خود را بخاطر شیوع کرونا بصورت محدود و یا اصلا برگزار نکردند تقدیر کرد و این اقدام  نشانه بافرهنگی این خانواده ها است.

فرماندار شهرستان هرسین در پایان گفت: متوجه شرایط اقتصادی ، اجاره بالای واحد های استیجاری و چک های برگشتی کاسبان هستیم ولی واقعا حتی تصور ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده و آثار منفی در روح و روان انسان دارد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار