رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۳۱ هزار و ۹۵۲ نفر مبتلا با تشخیص قطعی کرونا در استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 07 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مهدی محمدی  در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۹۵ نفر از بیمارستان‌ها پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و ۱۶۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۱۴۴ نفر از این تعداد در بخش‌ویژه بستری هستند که ۵۵ نفر با حال وخیم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه ۳۸۳ بیمار از مجموع این تعداد در بیمارستان‌های شهرستان‌‌های تابع استان بستری هستند گفت: تمامی بیمارستان‌ها در حال حاضر بیمار کرونایی بستری دارند از بیمارستان اسلام‌آباد غرب با بیشترین تعداد (۶۸ نفر) گرفته تا بیمارستان ثلاث باباجانی با ۶ مورد، به بیماران کرونایی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۶۲۴ بیمار در بیمارستان‌های دانشگاهی بستری هستند، گفت: ۱۶۲ نفر در بیمارستان‌های غیردانشگاهی شهر کرمانشاه شامل بیمارستان‌های حضرت معصومه(س)، ۵۲۰ ارتش، امام حسین (ع)، بیستون، شهدا و حضرت ابوالفضل (ع) بستری هستند.

تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۹۵۶ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۱ هزار و ۹۵۲ نفر مبتلا با تشخیص قطعی کرونا تاکنون در استان شناسایی شده است، گفت: عده زیادی این روزها با انکار علائم بروز کرونا بهانه‌های مختلفی از جمله سرماخوردگی، خستگی به علت کار، آلرژی، مسمومیت و... را مطرح می‌کنند تا منکر مبتلا شدن به کرونا شوند که این مسئله ضررهایی را از جمله عدم مراقبت از خود را در پی دارد که به علت قرنطینه نشدن، انتقال بیماری را به دیگران را افزایش می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار