نایب رییس هیأت کونگفو و هنرهای رزمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم دختران رده سنی نوجوانان این استان در رقابت های کونگفو و هنرهای رزمی قهرمانی کشور با کسب ۲۵ امتیاز اول شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 02 November 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معصومه پراور افزود : این دوره از رقابت ها به صورت مجازی و در بخش سلاح سرد برگزار شد. 
وی افزود: دختران رزمی کار ۱۳ استان کشور در این رقابت ها حضور داشته و در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان به مصاف یکدیگر رفتند. 
نایب رییس هیأت کونگفو و هنرهای رزمی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رزمی کاران دختر نونهال و نوجوان استان موفق به کسب چهار مقام اولی، ۲ مقام دومی و ۲ مقام چهارمی در این رقابت ها شدند. 
پراور عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان نازنین الوندی در بخش حرکات نمایشی اول شد، سیده آیدا فدایی در بخش نانچیکو عنوان نخست را  کسب کرد، نگار جانی پور در بخش دوچوب به مقام نخست دست یافت و زهرا الوندی در بخش فرم ابداعی رتبه دوم را تصاحب کرد. 
وی ابراز داشت: در رده سنی نونهالان آتنا احمدی در بخش نانچیکو اول شد، آریانا عسکرنژاد در بخش فرم ابداعی عنوان دوم را کسب کرد،  نجمه جانی پور در بخش حرکات نمایشی به مقام چهارم دست یافت و محدثه یوسفی در بخش دوچوب رتبه چهارم را تصاحب کرد. 
پراور گفت: تیم دختران رده سنی نونهالان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رقابت ها با کسب ۱۵ امتیاز عنوان دوم را کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار