جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی:
جانشین فرماندهی  انتظامی استان خراسان رضوی گفت:  نیروی انتظامی در سال های اخیر با رویکردهای دانش بنیان و بهره گیری از تجهیزات روز آمد و تعالی و استاندارد سازی رفتار کارکنان که در مسیر حرفه ای گرایی بوده و زیر ساخت نقش پلیس کارآمد محسوب می شود از همراهی سرمایه های اجتماعی خود برای تولید،برقراری و پایداری نظم و امنیت عمومی بهره فراوان برده است. 
کد خبر: ۹۱۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 20 October 2020

به گزارش تابناک رضوی، جانشین فرماندهی  انتظامی استان خراسان رضوی گفت:  نیروی انتظامی در سال های اخیر با رویکردهای دانش بنیان و بهره گیری از تجهیزات روز آمد و تعالی و استاندارد سازی رفتار کارکنان که در مسیر حرفه ای گرایی بوده و زیر ساخت نقش پلیس کارآمد محسوب می شود از همراهی سرمایه های اجتماعی خود برای تولید،برقراری و پایداری نظم و امنیت عمومی بهره فراوان برده است. 

وی افزود:با وجود مرزهای مشترک با کشور های همسایه هم اکنون مرز‌ها و تمامی مناطق استان خراسان رضوی  از نظم و امنیت مطلوبی برخوردار است و این امنیت پایدار حاصل تلاش و توان نیرو‌های مسلح در مرز‌های مشترک با کشورهای همسایه و ازخودگذشتگی کارکنان انتظامی و همراهی و همکامی مردم قانونمدار  است.

 

سردار ابراهیم قربان‌زاده  در دیدار   با حجت الاسلام "سید محمد حسن وحدتی شبیری" که با حضور حجت الاسلام رامیار ،رئیس عقیدتی سیاسی،سرهنگ اعلمی ،رئیس حفاظت اطلاعات، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا، سرهنک بوستانی،رئیس پلیس پیشگیری ،سرهنگ عبدالرضا مجیدی معاون اجتماعی، سرهنک حمید رضا دهنوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولان و کارکنان این دانشگاه در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، گفت:  تشرف به بارگاه نوارنی ثامن‌الحجج(ع) در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی و در کنار ماموریت‌های سخت و مختلفی که در این ایام با آن مواجه هستیم توفیقی مضاعف است و خستگی کار را از تن می‌زداید.

وی با اشاره به شعار «با هم برای امنیت و.سلامت»در هفته ناجا عنوان کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه در حال خدمت‌گزاری به مردم هستند تا آنان در آسودگی خاطر زندگی کنند.

سردار قربانزاده ادامه داد: امنیت مرزها و شهرهای استان خراسان رضوی با توحه به موقعیت شهر مشهد و مرزهای مشترک با کشورهای همسایه را مدیون همکاری و همراهی آگاهانه مردم عزیز ،پشتیبانی سازمان ها ،نهادها و موسسات علمی و آموزشی و  حضور جهادی کارکنان فرماندهی  انتظامی استان هستیم .وی گفت: خوشبختانه  با اشراف اطلاعاتی و کنترل و.مراقبت های صورت گرفته ورود مواد مخدر از مرزهای خراسان رضوی به حداقل رسیدهاست؛ امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و عنایت مقام معظم رهبری، اقدامات بسیار خوبی در انسداد مرزها آغاز شده است و با استقرار هنگ‌های مرزی این امنیت به صورت کامل حاصل شده و ورود اشرار به صفر رسیده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون با حضور پررنگ و اقتدار نیرو‌های مرزبانی و انتظامی در جای جای  خراسان رضوی مسیر ورود مواد مخدر به داخل این استان تغییر یافته است و ۹۵درصد موادمخدر از سمت دیگر مرز‌های کشور و برخی از استان‌های همجوار به خراسان رضوی وارد می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه 700 نوع ماموریت مرتبط با نیروی انتظامی است، گفت: روزانه بیش از 16 هزار تماس داریم و پرسنل ما باید دارای مهارت‌های خاصی باشند؛ ما در تمامی ماموریت‌هایمان به عنوان ضابط قوه قضائیه عمل می‌کنیم.

سردار ابراهیم قربان‌زاده بیان کرد: امروز نیروی انتظامی همراه با مدافعین سلامت محکم در کنارشان ایستاده‌ است و در این شرایط سخت کرونایی که به رعایت فاصله اجتماعی و در خانه ماندن توصیه می‌شود، همواره در صحنه حضور داشته و حافظ جان و مال مردم است.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان یک وظیفه قانونی به خدمت نگاه نمی‌کنیم و حضور در لباس نیروی انتظامی را توفیق و گره و مشکلات مردم را فرستاده خدا می‌دانیم که باید به دست ما باز شود. 

گفتنی است در این نشست صمیمانه پس از اظهارات حجت الاسلام رامیار ،رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان  تفاهم‌نامه همکاری  دانشگاه علوم اسلامی رضوی و فرماندهی  انتظامی استان خراسان رضوی به روزرسانی و امضا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار